söndag 25 april 2010

' enough is enough

Det måste få ett slut.


Imorgon brakar helvetet löst antar jag. Fast jag tror att jag är stark nog att klara av det den här gången. Jag tror inte jag kommer riva sönder brevet utan att jag faktiskt kommer klara det. Det har kommit till en punkt då det räcker, det räcker. Ingen behöver förstå, många kommer antagligen inte förstå. Fast det behöver dem inte, för jag gör detta för min skull. Min enbart, för att jag ska få en chans att slippa bli sårad och må dåligt. Ingen grävde gropen, det gjorde den så bra själv.

Jag antar att det är allt jag har att skriva, att det räcker.
Jag har helt enkelt fått nog och det kommer göra ont, ondare än mycket annat. Fast det är en risk jag är beredd på att ta för att bli fullständigt lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar