fredag 2 april 2010

' stop right now.

Jag blundar, blundar och blundar. Blundar lite hårdare och hoppas, hoppas. Har inte velat se det som varit så tydligt. Från tre olika människor ungefär exakt samma ord. Trodde ingenting var fel, fråns jag blundade hårt. Blundade och önskade att jag kom in i den trygga-platsen igen. "Bara håll om mig i några minuter" det är just det. Håll om mig. Du förstår dig inte på mig, inte konstigt. Du säger att jag inte kan bete mig såhär, att det är på tiden att växa upp. Du blir irriterad för att du ställer upp gång på gång. Du blir arg för jag är så kall.

Jag önskar regn, jag önskar jag få stå ute i regn och känna kylan. Kanske låter det konstigt, men jag är så kall. Det låter så dumt, men någonting har hänt. Jag kan inte sova längre, det går inte. Jag är rädd, rädd för att dö. Jag är så rädd för att jag ska dö ensam. Att jag ska förbli ensam.. för det är kallt. Det är sant, jag är känslokall.. just nu är det så. För jag tänker först på vad jag behöver för att må bra, förlåt.

Jag vill inte slösa mina helger på någon som inte älskar mig. Jag vill inte slösa min tid med någon som inte vill vara med mig. Ändå gick min tid, så mycket tid. För lossas, lossas om du inte älskar mig. För jag är för sönder för att gå min väg, det ligger delar överallt. Jag kan inte sova, för du tar vad du inte behöver från mig hela tiden. Jag kan inte hålla mig varm längre om du inte lossas älska mig. Jag kan inte lita på något, för de går alltid. För jag vill inte slösa min tid på någon som inte vill vara med mig. Ändå kan jag inte låta bli, låta bli att spendera dyrbar tid. För det är det som är så kallt. .

Jag vill bara spendera mina otrygga nätter i din famn, så kall är jag.
För jag slösar inte längre tid på någon som inte..
Så snälla hata mig inte, för jag är rädd.
Rädd att bli sådär sårad, för man orkar inte hålla huvudet högt i en evigheter.
För aldrig mer, aldrig mer så.

Vad jag än gör tycks bli fel.

tro aldrig att det är du som gör fel, det är jag. Jag vet att jag gör så jävla mycket fel varje gång. Hur elak, kall och egoistisk jag är. Hur sårbar, liten och ensam jag känner mig. Ändå måste jag sätta mina fel på dig, för jag hatar att se min spegelbild i dina ögon. För jag blundar hårt och önskar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar