söndag 4 april 2010

' påskafton



Stressade upp som fan till pappa där det blev mat och trevligheter. För att det inte ska bli så långt hoppar jag detaljer. Sedan mötte jag upp maggan och dem i stan och vi drog till TC- först stod vi i kö i evigheter bara det försämrade det hela lite. Sen var det sådär kul, sista 45 var väl roligast. Då jag förklara hur lite jag tyckte 24 år ålder var. När jag berätta varför så tycker han också det. Sen gick jag jääääättte långt och Emma höll på att dö när hon fråga vart jag var och jag säger jag vet inte. Allt jag visste att jag var, var i blåkulla, sen visste jag itne mer. Så där gick jag och förklarade allting jag såg så hon kunde hjälpa mig hitta rätt. Nu förstår bara inte hur kallt detta var. Sen blev de in i varmen och vänta på emma, sen ner i en varm säng.

Vill inte skriva för mycket eftersom jag inte riktigt vet vilka som läser och inte. Har mitt hum, men man vet aldrig. Det blev inte mycket sömn då våra samtal tog slut runt 7 imorse. Sen var det att vakna varje kvart i 8, 9,10 av att jag var kissig. Trodde min blåsa skojade med mig. Allt jag kunde tänka på var, fan han måste tro jag är dålig i magen hahahha så log jag lite för mig själv. För att jag ens bryr mig om sånt, fast sån är jag. Så kände att jag fick förklara att jag antagligen fått blåskatar eller början på urininfektion. Fast tror på det första för får alltid det när jag blivit kall.


Nu ligger jag här och ler över att min påskafton blev så bra.
"förlåt för att jag förstörde din påskafton"
Hade jag bara vågat så hade jag sagt att du gjorde hela min påskafton.


Finare människa får man leta efter, kanske för fin för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar