fredag 2 april 2010

' shopping

Storhandlat!!!! Herremingud!

Skulle bara försöka hitta en studentklänning..jovisst.
Blev ett par jeans, två linnen, en studentklänning, en vanlig, en kavaj och ett par sandaler. Nu återstår endast 58:- och det är 2 april. När jag ska lära mig hålla i pengar? Det undrar jag och mamma också.. vafan!

Men vill inte lämna något är kär i min kavaj. Kär i min vita klänning (lika dan i röd) FUCK er som härmar nu.. (EMMA!!) haha. Hon härma närmligen mig med den röda. Okej jag sa faktiskt okej, fast det är ändå bull som fan att ens vänner har samma plagg som en själv.. AHS vafan!

Jag är glad som fan jag har gått ner till storlek s i tröjor och klänningar!!!!!!!! Samtidigt får jag på mig 26 or fast det är tight! Så en storlek till sen har jag 15 par jeans som väntar på mig. MUMS!!!!!!!! Ännu roligare att jag fick kommentarer om det igår. GILLAR staaark!!!! :)


PUSS (lägger upp bilder på kläderna imorgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar