onsdag 7 april 2010

' som vanligt

Träningen gick helt okej tills jag fick skoskav, typiskt! Önskar så mycket att jag snabbt kunde komma tillbaka i formen jag en gång var i. Konditionen börjar långsamt komma men tekniken tar längre tid. Så nu längtar jag till träningslägret då det blir träning 2 gånger om dagen. Kommer bli riktigt härlig och roligt speciellt med mina fina tjejer!!

Kom hem.. fuskade och åkte och köpte en choklad var så jävla sugen så kunde inte stå emot. Nu har jag äckelångest och vägrar väga mig eftersom jag fuskat mycket idag! Så jag hoppar hellre en dag till istället för att bli ledsen av resultatet. Så det så! Därför ska jag upp i tid imorgon så jag kan gå min lika långa runda. Sen blir det att träffa syster, josse? eller emma? vi får se. Sen jävlar ska jag ge gärnet på träningen. Nu börjar det, jag menar det nu börjar det riktiga helvetet igen!!!!!!
Har slöat till mig något enormt mycket de senaste veckorna, skärpning!

Är också irriterad över att jag skulle fått pengar denna månaden för min balklänning.. men kom där några? NEJ! Jag blir irriterad på människor som lovar att betala sen när de kommer till kritan har de inga pengar. Jag är trött på att tjata om pengar också HELA tiden. Ska bli skönt när jobben kommer igång på allvar. För då kan jag betala tillbaka mamma varje jävla krona och inte behöva be om ett jävla mynt! För man kan låna ut till vissa.. men inte andra? Sånt där blir jag faktiskt trött på.

Mycket annat jag är trött på.. men man kan väl inte hänga ut allt! Är bara irriterad på att någon lovar en sak och aldrig håller det. Så vem får jag gå och låna pengar av? Mamma... och det är pinsamt hur mycket hon lägger ut för mig! Så nu funderar jag på att lämna tillbaka klänningen så jag iaf kan få ngra pengar.



Snopp på sånt!

Nu önskar jag att jag fick skeda!
Fast jag ska sova själv och inte skicka några sms.
För jag börjar bli duktig nu, för där är bara en som ska
få min uppmärksamhet. Bara en jag vill dela säng med :)
Hoho :D

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar