onsdag 7 april 2010

' sol

Idag är jag lycklig för det är finfint väder. Var helt borta när jag gick upp och hade ont i halsen som vanligt. La mig i soffan och tittade på 90210 och Melrose place. Sen la jag in lite låtar på mobilen och gick ut och gick i det fina vädret. Underbart!!! Gick en extra runda och det var bara skönt.

Kom hem stekte cassler och gjorde klart min potatissallad som jag gjort. (själv!) Sen även sallad och sås till. Sådär duktig har jag varit idag. Så vi ska väl snart äta sen blir det att ta på sig och köra och hämta brudarna för träning. Sen får vi se vad vågen säger när jag kommer hem idag... hoppas!!

Har även fått klagomål om att jag skriver om min viktnedgång. Om det stör folk så tycker jag att dem borde sluta läsa. Eftersom detta är något jag är otroligt stolt över mig själv. Jag har alltid varit den som sagt att gå ner i vikt inte kan va så jävla svårt. Det är olika för varje individ. Men jag har jobbat som en idiot för att komma bara denna lilla bit. Så jag skiter i vad folk tycker och tänker. För jag kommer aldrig få anorexi, aldrig. Så för er som snackar om att det är vad jag försöker få skärp er. Anorexi är ingenting att skämta om för det är en jätte hemsk sjukdom! Det är skillnad från att gå ner från att vara överviktig till normal. För det är just det jag gör. Sen kan folk säga att jag inte var överviktig hur mycket de vill, men det var jag! Så nu ska jag gå ner till vikten jag vägde när jag var smal och normal viktig! Inte ett kg under det, så lägg ner.


För övrigt så mår jag annars riktigt bra och längtar till helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar