torsdag 8 april 2010

' en dag.

Vaknade och mådde skit verkligen. Trodde att serisöt jag hade fått influensan eller maginfluensan. Gick upp och hade as ont i huvudet och var helt snurrig och började se dåligt. Sen började jag må jätte illa så satt lutat över toalettsolen jätte länge. Så gick och la mig på soffan och nikals var snäll och kom med ett par solglasögon och en spann. Så där låg jag helt jävla borta... sen kom mamma upp och hjälpte mig svälja ner en panodil och lite vatten.

Sen vaknade jag två timmar senare och mådde bra. Så hade visst bara migrän, riktig migrän som jag inte haft på år och dar. Nu när jag tänker efter så hade jag ju alla vanliga symtom jag alltid får. Så jag kunde åka med mammsen och handla mina fotbollssockar.


Så nu sitter jag här och skäms över min packning.. fyhelvete vad mycket det blev för bara en helg!! Herrejisses.. en stor bäg med fotbolls kläder sen en stor resväska med annat skit i.. ändå är jag inte färdig. Buuu! Hatar verkligen att packa, pest och pina!!!

Fast jag längtar tills imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar