tisdag 6 april 2010

' it's me.

Människor förväntar sig att jag ska vara ledsen, de frågar hur jag mår och tittar på mig med hundögon. Jag är inte ledsen, inte alls.


För där finns någon som får mitt hjärta att rusa lite snabbare. Där är någon som får mig att skratta så mina tårar rinner. Där är någon som presenterar mig för alla. Där är någon som stryker min kind och håller om mig hela natten. Där är någon som inte förväntar sig så mycket av mig. Där finns någon som sett alla mina sidor. Där finns någon som är precis lika känslig och sårbar som jag. Han har funnits där ett bra tag nu men det är inte förren nu jag insett vad jag haft framför mig hela tiden. Det är inte förren nu jag vet vad jag vill, vill på riktigt.

Så jag är inte ledsen, jag är glad. Glad att jag fått äran att lära känna den finaste person jag någonsin träffat. Jag är glad att det är just jag som får dela täcke och tankar tillsammans med han.

Så oroa er inte, jag är så hel man kan bli.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar