måndag 19 april 2010

' sms

"Hej vad händer ikväll? Har du lust att komma hit och skeda.. :)"

Det där smset gjorde helt klart hela min dag. För detta sms kom på min top 10 bästa sms. För hur gulligt är det inte på en skala? Verkligen ett sms av min smak. Cornelia fick tacka nej eftersom hon mått skit hela dagen. Så blir det med för lite sömn och prat. Fast det känns så skönt nu ändå, som man är fri från alla komplicerade saker. Nu tar vi en dag i taget sen får vi se, det tycker jag är bra. Känns skönt att inte ha saker och ting planerade för en gångsskull.

Lilla jag har legat hela dagen och ätit skitmat så känner att hannas kommentar inte längre stämmer. Haha så imorgon ska jag börja men stenhårda träning IGEN! Förra veckan gick bra, riktigt stolt över mig själv! Denna veckan ska gå bätte, mycket bättre! Måste också börja sola för är en blekfis!

Nej nu ska jag sova och önska att jag hade mått bättre .. då hade min kväll och morgondag sett mycket bättre ut.. men ack nej!

Fall inte för mig, för jag är inte redo att fånga dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar