söndag 18 april 2010

' good night

Gårdagen var riktigt lyckad!! Förfestade hos pidda sen åkte vi med racerhanna till ä-holm. Då vi ah nu kommer jag ju inte ihåg vad stället hette torstens kanske? Så kan det nog ha hetat. Riktigt trevlig! fick en shoot som, ja vi kan väl säga att den kändes hela vägen ner i magen. Sen gick vi vidare och vi har en sån tur att vi slipper stå i kön. SKÖNT!!! Sen dansade jag och hanna fötterna av oss, verkligen!! Vi körde HÅRT! Hahahaha. Om jag var trött och hade ont i mina fötter! Kebabtallrik på det som var jäävligt mättande och gå sen hemfärd.

Stackars mitt nattsällskap som hade fått vara uppe och väntat på mig. Sen babbla jag på så han inte fick sova heller. Stackare! Sen åkte jag hem vid 10 i morse. Jag vet att det är något fel på mig som inte kan ligga kvar hos folk! Fast när jag vakna hade jag 2 världskriget i mitt huvud och kände inte för att mysa! Så har typ sovit tills nu.. fortfarande helt seg i mitt lilla huvud.

Ikväll blir det mys och härligheter. Fint sånt där.


"Kalla mig inte älskling"
- men du är ju min älskling inatt.
"Okej, det är okej"

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar