måndag 19 april 2010

' framtid och funderingar

Ett år känns som en evighet... jo minsann det gör det. Alla frågar mig om framtiden och som det ser ut nu kan jag svara på det. Som det ser ut nu blir det jobb 1 år. Det betyder mycket jobb och det blir det. Så som det ser ut just nu så blir det inte alls mycket ledigt under sommaren som jag kan tycka är ganska så tråkigt på sitt sätt. Fast ibland får man slita lite för att få det man vill ha.

Sen blir det som jag nämnt tidigare antagligen au pair i USA ett år sen vet man ju aldrig vad som händer. Om man stannar om man åker eller vart det bär av. Högskola finns i mina drömmar om något år. Jag anser inte att det är så jätte brottom eftersom jag redan vet vad jag vill bli när jag blir stor. Många äldre tycker det är roligt att jag har så stora och små planer i ett. Att jag redan nu vet på ett ungefär vad jag vill och det vet jag.

Jag måste i alla fall ut och se världen, det är nu jag har min chans och jag tänker ta den.

Så nu ska mina arbeten bli klara så jag kan dra sen...... wooppido.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar