fredag 2 april 2010

' skärtorsdag.

Gårdagen var mycket lyckad. Med en bra förfest! Vi kikade inom Robert's - caffeet - nya stället (fyfan) till sist slutade det på TC. Ja, vad ska man säga? Man har sin charm minsann. Det var en bra kväll, inte den bästa på länge. Men bra. Josse ringde mig och fråga om jag ville med hem, självklart. Där satt en med tjurig min kvar, så kan det gå. Sedan blev det att fjäska in sig, nej det var dumt sagt. Fast så var det lite, så jag slapp sova ensam igår. Det var nog det bästa på hela kvällen.

Blev nyss hemkörd så ska tömma bilen på flytt kartonger. För sen ska jag till Väla, med kusin och moster. Lilla jag ska köra, har ju aldrig kört dig. Det blev jag mobbad för innna.. För det finns ju faktiskt skyltar... BLÄÄÄ! Okej, han har väl rätt. Fast ändå läskigt tycker jag!

Ikväll blir det en lugn afton för min del, funderar på om man ska vara nykter och köra imorgon eller festa till det. Vi får helt enkelt se vart vindarna bär.
Nu måste jag röja iaf..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar