torsdag 1 april 2010

' Nu jävlar!!

Jag är arg som ett bi på HM, fyfan! Får man hem en lapp igår att mina jeansshorts som jag beställde i JANUARI kommer en lapp NU om att de är SLUT då jävlar skickade jag ett argt mail till HM. Det ska ni veta minnsan! Sen idag var jag ännu surare så ringde upp dem. Då är hon som sitter i kundtjänst en jävla bitterfitta. Jag var verkligen lugn och berättade att jag tycker det är dåligt att man beställer i Januari och man får veta i slutet av mars att de är slut. Samtidigt som mamma fick hem sina i Febuari. Då säger hon att man ine har någon förtur med att beställa i katalogen. Varför i helvete får man då en katalog? Om varorna ändå går före i butikerna? Då menade ju jag på att vi som bor i mindre städer inte har samma utbud. Eftersom HM i halmstad aldrig beställer in nya varor om de tagit slut. Sen säger de att vi inte beställt mammas skor. Så nu jävlar är jag fly förbanad! De kunde fixa mina jeansshorts men i fel storlek! IDIOT FAN! Vet att ja kommer få skicka tillbaka dem för att de är förstora!

Idag är iaf en bättre dag än igår. Var på uruselt humör och mamma fick ta det. Förlåt! Har varit ute och gått 6km. Så känner mig duktig, nu ska jag snart ta på mig något. För att åka till skolan för en lektion. Sen ska jag inom team sportia och se om de har några löparskor till lilla mig, samt ett par short. Sen blir det lindex för att köpa presentkort till mammsen. För lilla jag ska få ett par convers ÄNTLIGEN! (vita)

Blir också väla imorgon för har inget bättre för mig, så det så.

Ikväll blir det kanske fest... eller mys! Tror det blir både och faktiskt :)


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar