måndag 5 april 2010

' duktig flicka.

Åkte till Kjellson på förfest sedan körde jag dem till madison(slappe) där jag var i nykter tillstånd. Det var riktigt kul faktiskt. Även om man fick en utskällning, fast jag gör fortfarande vad jag vill med vem jag vill. Sen att man själv ska få skiten för att hennes kille skickar sms till mig. Det är väl inte riktigt mitt problem eller? Eftersom inget i min kropp har några känslor för denna människa. That's it. Sedan körde jag pojkarna hem och trodde polisen skulle ta mitt körkort på vägen hemhem. Då var jag rädd...

Jag är stolt över mig själv som bestämt mig för vad jag vill. Så jag tackade nej till sovplats även om det kändes en heldel att åka hem och sova själv. Så är jag riktigt stolt över mig själv som nu vill ha det eller ingenting. För de säger att åldern inte har någon betydelse men det har det. Det vet jag lika bra som alla andra. Så åkte hem till min lilla säng och sov för första gången på väldigt länge..... RIKTIGT BRA. Kanske bara för att jag bestämt mig, äntligen?!

Idag fick jag köra och hämta emma och josse i mellbystrand. Sen var det hem och titta på lite avsnitt och när jag väl ska sätta mig med godis och film. Så ringer det... Då var det jobbet, bara in och jobba!

Så där har jag varit i 5h och trott att jag skulle dö. Eftersom jag alltid varit den tredje för att lära mig. Nu var vi TVÅ!!!!!! Jag som bara varit där 2 gånger innan och bara gjort mat en gång.. trodde jag skulle svimma när jag kom dit. Fast det gick riktigt bra. Fick massor med bröm så det var kul. Även om jag har mycket att lära.

Nu blir det snart sängen... saknar en viss person lagom mycket :)

Imorgon blir det ut och gå och projektarbete som bara den!


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar