onsdag 31 mars 2010

' bra eller dålig?

Jag vet fortfarande inte om denna dagen kommer vara speciellt bra eller inte. Vi får se ikväll då det är dags för vågen. Förra veckan var okej, denna är jag rädd att den är långt ifrån okej. Så tanken på att skippa träningen, det kan jag glömma! Var ändå duktig och gick 3 km och sprang 3,5 jag trodde jag skulle dö med den motvinden. Fyfan! Det blåste inte lite, nästa gång ska jag checka vinden och bestämma efter den när jag ska springa. Dock klarar inte mina fötter att jag springer hela rundan. Kan vara för mina usla skor... ska köpa nya, nu när lönen och det kommit in. NICE!!

Har även fixar presenter till min kära kusin idag.. det kliade i mina fingrar att shoppa. Fast inga nya kläder nu, spara spara till gbg!! :) Nu ska jag lägga mig och göra mina utökade 100 situps. Att banta suger, bara så ni vet!!!

För övrigt fick jag ha bilen till påskafton, det betyder bra. Fast fattigt, bensin är dyrt och den drar som fan. Jämfört med mammas och yvonnes som jag hade innan. Fast vafan? Man lever bara en gång och jag lever månad efter månad. Eller mer dag efter dag skulle nog passa bättre.


PUSS PS: Hoppas ni gillade mina bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar