torsdag 15 april 2010

' nejnej.

JAG SVÄLTA MIG? Skrattretande! Skrattretande att folk går och säger att jag vill skapa anorexi på mig själv! IDIOTER! Därför ska jag fan berätta vad jag käkat idag och mamma är vittne. Havregrynsgröt (som var svin äckligt) efter det blev det kina mat och jag ÅT en STOR portion med ris och grillat kycklingspätt tillsammans med jordnötssås och sötsur (inte så nyttigt) Nu har jag precis klämt i min 1 ½ tekaka räkmacka med massa majonäs!! (nyttigt? NEJ) Så för alla er jävla idioter som går och snackar så jävla mycket skit! Så jag jag berätta att gårdagens måltider såg ut såhär.

Lingongrova aprikossylt och ost
En jungelvrål
En spätta och två potatisar med remoladsås (MASSOR)
En voffla
Tre chips

Så idioter? Varför jag kommer ihåg gårdagens var för jag skulle ändra min måltid till idag men det gick inte alls bra. Så idioter jag äter vad jag vill min tränar mer och istället för att äta två portioner äter jag en! Oftast lägger jag det som tallriksmodellen eller så äter jag inte upp precis allt på tallriken! Sen anorexi? FÖR helvete har ni sett mig? Sen är det fan ingenting att skoja om! IDIOTJÄVLAR! Blir riktigt förbanad, riktigt jävla sur!

SÅ NU SKA JAG TRÄNA!!!!! Eftersom då kan jag äta vad jag vill!! Förstår ni, träna och äta.. BRA!! Träna inte äta, dåligt!!! Äta och itne träna, mindre bra.
Så för er som är smala grattis! För er som är runda men som itne vill gå ner as bra! För er fetton som anser att gå ner i vikt är svårt börja med en promenad och en portion mindre och sluta säga att jag vill skapa anorexi och se ut som en!

Om jag var liten skulle jag be min mamma säga till de dumma barnen som mobbas på skolgården istället kommer jag slå till nästa person som anser att jag fan inte äter!

1 kommentar:

  1. dumma ungar.. skulle gissa på att det är avundsjuka som ligger bakom de där uttalanden..Dessutom skulle det vara motsägelsefullt om du skulle drabbas av den sjukdomen med tanke på hur trygg du är i själv!
    jag är sjukt imponerad över vilket välbefinnande du har!! you go girl!!

    P.s Kunde inte håla käft ;) //annie

    SvaraRadera