torsdag 15 april 2010

' bra gjort.

Skulle inte åkt och tränat igår. Det slutade med att jag stukade foten! Var helt säker på att jag bröt den eller att något gick av i den, gud vad rädd jag blev. Jag brukar faktiskt inte ta till tårar när jag får ont och sådär. Fast igår blev jag rädd, rädd att foten var paj och jag hann tänka hundra saker på den lilla stunden. Fast det visade sig bara vara en stukning så de lindade om den snabbt som fan.

Sen hoppade jag runt på bowlingen och förlorade stenhårt. Det får jag nog öva på minsann och dá. Tackade nej till skeda och massage känner mig duktig som bara den. Frågar mig själv vad som hände med "inga känslor" eller bara känner sig lite ensam, lite väl ofta nu? Eller är jag bara ett jävligt trevligt sällskap och det är jag det vill jag lova. För övrigt så ska ni läsare inte tro att jag går och har sex eller har det bara för jag skedar. Jag och min skedvän vi skedar och pratar framtid så där är inte så mycket sex där inte. Så ni vet!

Idag har jag varit i Helsingborg ocn balklänningen satt bra.. eller jag har mina synpunkter men dem vill mamma inte höra på. Vi åt lite kinamat och jag har verkligen tröttnat på det nu. USCH! Sugen på bakadpotatis jag. Mamma kör fan som en kratta om ni vill veta haha fyfan tur man själv har lite koll.

Nu ligger jag här med huvudvärk som vanligt (knarkar tabletter nu för tiden) Ska snart plugga.. snart ska bara....... ja ni vet hur det låter. Ingen promenad idag, fast foten går att gå på. Blir bara styrka och kondition sen. Fast för min del blir det nog bara styrka idag.

Nu var det bra för idag.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar