torsdag 15 april 2010

' pengar.

Jag hade behövt min lön NU, massvis med nu. Så jag kan inhandla en finsak som varar länge.. men inge pengar. Skulle behöva inhandla en klänning, kanske två! Inte behöva, men vill ha!!!! Skulle behöva pengarna för ett par gåskor. Behöva pengar till medlemsavgiften i fotbollen och till kläderna i fotbollen. Jovisst! Inga pengar .. 15 dagar kvar? Jag som ska på utgång i ängelholm med tom kassa? MAMMA??! Det är bara att hoppas hon lånar ut en slant! HOPPAS!

Tränade sen gick jag hem och det tyckte jag var driftigt utav mig. Nu är jag mätt i magen då jag fuskat som fasen idag men gott har det varit. Nu ska jag sova så jag kan vara social imorgon för en match på lördag. NICE!!

Massage och skeda... dumma nej! Får man ta tillbaka? SNÄLLA?!
För jag hade tagit bilen direkt... sa jag dirket? jag menade det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar