tisdag 27 april 2010

' lite glad ändå.

Idag provade jag mina favorit shorts som legat i gadroben sedan jag gick i nian. Idag fick jag nästan knäppt dem. Byxorna som varit för små förra sommaren får jag på mig. Samt kjolar och short som jag tidigare tänkt sälja. Jag är glad, jag fick även på mig tre klänningar i storlek 34 i går. Köpte även en. Så jag är glad, glad över att jag gått ner till S i linnen och glad över att det syns på kläder att jag gått ner nu.

Fast nu har jag ångest eftersom imorse var jag så glad och idag har man ju inte fuskat lite. Jag som skulle ha en duktig vecka! Fast mina 200 situps går bra nu varje kväll. Duuuktig! Imorgon ska jag gå en lång runda oavsett väder! Jag är iaf glad och har spenderat min kväll med emma, tilda och julia.

Nu blir det dusch sen ska jag slita...
Min syster tycker jag är löjlig och säger att jag inte har någon mage kvar. Min syster har synproblem som hon alltid velat förneka eftersom hennes glasögon alltid legat i lådan och hon aldrig använt linser.. det säger en hel del.
Sen säger hon att jag är löjlig som får ångest när jag ätit något onyttigt fast då vill jag bara försvara mig. Att så mycket som jag tränar och lägger ner för att gå ner i vikt så tycker jag det är äckligt av mig att slänga all träning åt helvete för en pizza och godis. Självklart får man fuska då och då. Fast inte så ofta som jag ibland gör för så får jag bara slita ännu mer..

SÅ det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar