tisdag 27 april 2010

' tiktok.


Jag bjuder på denna bilden sen kvällen i ängelholm ;)

Jag som skulle vara duktig det hände inte. Istället kom jag upp och mamma var inte alls bra. Fått tillbaka sitt skit som jag inte tänker skriva här. Jag var arg eftersom hon inte ringt till läkaren tidigare!!! Syster kom hit och vi åkte och handla mammas ärende och pratade lite strunt som vanligt.

Kom hem och det hade antagligen inte blivit så allvarligt som sist. Det är en skön lättnad!!! Så hon ska vara hemma nu i två dagar och vila upp sig. Jag ska snart ta bilen till min kära Emma om hon bara kan svara någongång. Innan det ska jag sola hade jag tänkt. Blek som ett äckligt litet svin höhö.

Jag vill ha sommar och sol... min lön var okej denna månaden fast den åker snart igen :( Jävla student/bal och allt annat skit.......

Du är fiiiin.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar