onsdag 28 april 2010

' snor


Sov länge idag efter att ha vaknat typ varje timme och snorat och hostat. Gick upp pratade lite med mamma och gjorde frukost. Var tvungen att titta på 90210 och glee sen blev det plugg.

Sen var jag inte lite arg, eftersom någon bara antar att jag ska städa bilen på dens beställning. Jag var arg, arg som ett bi. Ansåg att jag inte ska stå någon jävla tacksamhetsskuld till någonting jag inte ens bett om. Så arg var jag, min älskade lilla mamma hjälpte mig. Jag hade ångest så till sist efter (det tog 10 minuter) så sa jag bara skit i det nu, den är ren. För ni ska veta att bilen redan var REN innan jag STÄDADE den. Skit i det som mamma sa det tog bara 10 minuter. Sen åkte jag iväg och solade och har nu bränt mina ögonlock hatar att de inte har sånna för ögonen. Det är faktiskt farligt att inte ha det!!

Nu sitter jag här och är helt död hela kroppen och fattar inte hur jag ska palla träna senare. Ska dock ta det riktigt lugnt eftersom jag fortfarande inte är fullt bra.

Ash nu orkar jag inte skriva mer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar