tisdag 6 april 2010

' läskigt.

Nu är jag mörkrädd... var så jävla korkad att jag sökte på ghost på youtube och såg en massa läskiga saker... nu är jag rädd. Det är dödstyst i huset och jag vågar knappt gå och borsta mina tänder (men det ska jag) Väldigt korkat av mig att se på sånt, jag som är livrädd för allt övernaturligt.. (heter det så?)

Fuskade idag också och vägade mig och jag skulle kunna hoppat av glädje på vad vågen visa.. fast jag vet att det är för att världens minsta portion bara ligger i den idag.. så den höjs väl imorgon. Fast då ska jag gå en LÅNG runda för att ta igen träningen jag försov bort idag. ÅHJA! Slimslim vill jag bli!

"Har du ändrat någonting med dig? Du är mycket snyggare än jag minns"
- det heter har du gått ner i vikt? JAPP! Så skratta vi båda två.
Jag har gått ner från L/M till S i tröjor och från 29-26/27 - L tröjorna var stora M var lagom. 29 var då bra. 26 är nu lite tight och 27 lite slappt. Så nu är det bara en jeans storlek till och en plattmage och mindre lår och lite annat smått sen jävlar :)

Känns ändå så låååångt borta allting.................
Nytt mål denna månaden - HÅRDTRÄNING SOM GÄLLER NU I FYRA VECKOR!

PUSS på er nu ska jag äntligen sova och önska att jag kunde få skeda inatt ..... men inte inatt, men snart så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar