onsdag 14 april 2010

' sötnosar

Det är fortfarande inte bra med mig. Vad felet är vet vi inte! Alla kommer med olika förslag: lågt blodtryck, stress, för lite mat & dryck, för mycket träning och solen. Jag bryr mig inte om vad det är, bara det försvinner. För att gå och må illa hela dagen är inte speciellt kul! Hade jag inte vetat bättre så hade jag trott jag var på ugnen. Fast det är jag inte! Det är fakta, höhö. Precis varit ute och gått 6.917 km har man stegräknare så har man :) Jag tror att 9223 är stegen jag tagit? alltså behöver jag gå 800 steg till för så mycket ska man gå per dag! alltså 10.000 eller var det 1000? nej det kan ju inte stämma. Okej jag är osäker på denna fakta.

Om någon vet så skriv gärna. Emma och Josse är två helt underbart fina vänner jag ler bara jag tänker på dem. Båda skriver sms om vad det kan vara för fel på mig. Ingen av dem vet att den andra skickat är det inte sött? Att jag har två så underbart fina vänner som bryr sig om min hälsa. Jag blir rörd och var tvungen att berätta hur söta dem var för mamma och hennes svar var "Jag har sagt det innan, dem ska du hålla hårt i" och det ska jag minnsan!

Här sitter jag nu och funderar allvarligt på att dra hit spannen för det känns som jag ska spy hela tiden. Snurrig som ett as är jag i huvudet också. Så det där pluggandet får kanske ske ikväll? eller efter jag vilat en stund. För just nu mår jag riktigt jävla kasst faktiskt!

Jag tror själv på att det är långt blodtryck för det är varje gång jag rör mig som jag mår pyton.. okej nu klarar jag inte skriva mer.

HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar