söndag 25 april 2010

' hug me

Fyra timmars sömn är på tok för lite för en jobb dag. Fast den gick fint även om det var 1000 saker att göra kändes det som. Ändå var jag duktig och rengjorde alla godislukorna och glasslukorna. Kom hem och gick bort och tittade på matchen som slutade olyckligt!

Sen var det tacos och iväg och titta på bilen. Okej, den var as ful. Fast det kan jag faktiskt leva med för jag och mamma har världens ballaste idée. Så nu hoppas jag bara att det blir den men det lär jag inte veta fråns några veckor skulle jag chansa på. Sen var det bara att tvinga sig på med träningskläderna. Ni förstår inte hur mycker jag INTE ville gå.. men tog mig i kragen och tog först ett steg sen jävligt många till så det så.

Sen ringde jag ett samtal som gjorde mig jävligt förbanad tänker inte ens skriva om det för det är det inte värt.


Nu blir det missade wallander filmer sen sängen äntligen... Imorgon ska jag få färg på min äckligt bleka kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar