lördag 24 april 2010

' fan inte normal.

Det är något seriöst fel på mig och jag borde få en smäll på käften.... FYFAN!!!!
Gråt som ett litet barn över ångesten över pizzan jag åt. Antagligen så tyckte nog mamma att hennes nyhet passade då och hon hade rätt. Jag ska iväg och titta på bil i nästa vecka så det så. Okej, den är verkligen inte i den sötaste och finaste modellen fast vet ni vad? det skiter jag i eftersom jag antagligen bara ska köra den 1 år.

Vi talade om framtiden och mamma tror ju inte riktigt på min dröm som jag gör. Vi har pratat om att de står för försäkring och skatt nu den första. Sen får jag stå för min egen bensin. Samtidigt betala av niklas så fort jag får pengar vilket lär vara juni månad då jag får min första riktiga lön! Jag är glad, jag är glad att de tagit tag i detta åt mig. Glad över att de någonstans tänker lite som jag. Ha en bajsbil i 1 år nu för att sedan lägga mer pengar på en bätter bil. Det har ju varit min tanke hela tiden. För just nu ska jag vara au pair det kan ändras, men så ser det ut just nu.

Jobben öser in... så det löser sig. Sen är det lägenhet och möbler nästa kapitel i mitt liv och högskola. Japp, jag har redan tänkt ut det mesta.

Nu ska jag sluta deppa för världens finaste sa precis att en pizza om dagen är bra för magen. Den här världens finaste håller en bit av mitt hjärta och jag hoppas han är rädd om det. För det är vad han tycker som spelar en roll just nu.


Så jag ska bara göra mina 100 situps till sen har jag gjort 500 för idag. Så fuck you pizza du ska väck. Sen har jag änvänt en kökstol för att göra step ups... fattar ni hur jobbigt det var? DÖDA MIG..


nu ringer telefonen som fan... taxi suger!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar