lördag 17 april 2010

' blääsh

Seriepremiär och vi gör en kanon första halvlek från min sida är jag lite LOST som spelar på en NY position IGEN.. Japp Cornelia börjar bli galet arg över detta men fick sin lilla förklaring senare. Så det är OK. Sen gjorde vi inte ens alls okej andra så vi förlorade. Tråkigt!!

Vi i min kära bettan åkte inom Mcdonalds för lite käk och det slutade i skratt. Herrejisses har ni någonsin hörtalas om en hambugare som steks medium? Hon måste kommit från en annan planet den där tjejen. Kom iaf hem, stressad till tusen över kvällen Emma lugnar mig lite.

Fast nu sitter jag här coh är irriterad IGEN! över att alla sover och folk inte bestämmer sig och att de tycks vilja åka till ängelholm utan skjuts. Cornelia gillar inte oplanerade saker som dem här. NEJ! BLÄÄÄÄ vi får se hur det blir :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar