måndag 19 april 2010

' close

Följde med min mor till staden, det slutade med att vi kör ganska galet fel. De ändrar om gång på gång så mamma lurar mig att jag nu kan köra RAKT över torget. Jag säger gång på gång nej men hon vet ju alltid "bäst" herregud, det var ganska pinsamt vill jag lova. För jag kom inte ut och jag kan tänka att alla tänka jävla övningskörare och jag ångrade mig bittert att jag sagt att jag skulle köra. Mamma tyckte detta var jätte kul att det för en gångsskull inte var hon som satt bakom ratten när hon får för sig en DUM sak igen. Så jag fick vackert köra därifrån och lossas som ingenting.

Tittade på kläder och sånt går inte. Nu mår jag genast dåligt och ångrar min studentklänning för vill ha tre andra. Så kan det gå. Sen skulle jag bara kolla en sak och ångrade mig ännu mer..... kan inte säga vad, men jag var röd som en tomat och körde FORT därifrån om man säger så.... FYY!! Mamma tyckte detta också var JÄTTE kul. Jag satt tomatröd och önskade att jag hade haft större solbrillor.

Nu sitter jag här och skriver några rader på projektarbetet... Det går dåligt!!! Så nu ska jag göra GOD sallad. Jag är trött på vår vanliga att jag kan SPY så idag handlade jag min egna. Så det blir; Melon, majs, grönavindruvor, körsbärstomater, fetaost, två olika salladsblad och gurka. Samt med egen dressing sen blir det mos och korv. Gillar inte korv men potatismos är det bästa cornelia vet. Hon är glad! :)
Sen blir det träning träning och träning. I FUCKING LIKE IT!


"När du bytar saliv med någon du inte är van vid, får du också ont i halsen då?
"nej, vaddå bytar du saliv?"
"Nejnej, jag bara undrade för en framtidsundersökning."
"Har du bestämt dig nu då?"
"Inte riktigt, men du sa att man alltid kunde ha en helgpartner."
"Det är väl klart, sånna är fina"

Inte konstigt att jag är som jag är.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar