torsdag 8 april 2010

' så bra, så dålig.

Jag som varit så duktig med min bantning har plötsligt blivit en soffpotatis och nu mår jag riktigt dåligt! Vill inte ens skriva eller prata om det... helvete!
Tackar gud för massa träning i helgen!!!!!!!!!!!!!

Åkte hem till syster och pangan och sa önskade dem trevlig resa. Äcklisar, vill också iväg!!! Har fortfarande lite till att packa... tar tid för det att hinna torka! Sen måste jag stryka, as tråkigt! Är as irriterad på mig själv för jag sökte på en låt på mobilen sen tryckte jag väck den och nu hittar jag inte den någonstans och radio båstad svara mig inte på mitt mail. Jag blev ju kär i den låten och nu hittar jag inte den... helt deppig! Ännu deppigare blev jag att jag tjocka idag! Om det var 100 situps igår så är det fan 200 idag.

Du gör mig förvirrad....... som aldrig förr!

Dålig kväll okej! :(


BAJS.... bra helg ge mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar