torsdag 29 april 2010

' DÅLIG!!!

När klockan ringde 10 i 6 imorse var jag fan helt död! Hade sån lust att bara ringa och ljuga och säga att jag var sjuk. Fast jag gick upp och fixade mig och brummade iväg. Somnade skönt på bussen och gick sedan till skolan. Nationella, gick nog helt okej? Jag vet inte så svårt att säga när det är engelska. Vi får helt enkelt se. Sedan gick vi in till stan och där bytte jag min klänning till en storlek mindre. Det kändes riktigt skönt faktiskt. Den andra passa men eftersom jag redan har en i samma storlek som jag hade denna i innan och den är alldeles för stor nu så orkar jag inte chansa på att jag kan ha denna ett tag sen blir det förstor. Eftersom den andra passa så blev det super. Inhandla även ett par skor jag velat ha jätte länge som de hade sänkt med 100 :- dock fel färg men sånt får man väl ta.

Sen var det bara hem och sova en stund. Sen gjorde jag något hemskt för andra dagen i rad åt på sibylla! FY! Fast orkade inte göra mat, men när jag satt i bilen ångrade jag mig bittert! Så nu har jag precis gjort 100 situps inte bara därför! Absolut inte, men bara för min mage där av att göra 200 - 300 i rad. För igår när jag gjorde 300 så kändes det som jag skulle svimma och det var inte alls skönt.

Min kära kusin har också skickat och tror sig att jag har järnbrist och det kan nog stämma. Eftersom jag blir jätte lätt illamående och får ont i huvudet. Så imorgon ska jag åka och handla järnvitaminer. För jag tror det saknas i min kropp.

Min underbara mamma är helt fantastisk! Idag har hon inhandlat två Bh och en jätte söt klänning till mig. Fast dock får jag betala klänningen själv men det kan jag leva med. Bara tanken på att hon tänker på mig är gulligt! <3

Nu ska jag iväg och tejpa min fot innan matchen så nu har jag brottom :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar