måndag 19 april 2010

' OH HAPPY!

Jag vet inte när jag mådde såhär bra sist! Det är på toppen av sin höjd eller vad vi ska kalla det för fint. Det lät inte ens vackert, får nog tänka på det en smula. Alltig går riktigt, riktigt jävla bra just nu. Au pair ringde nyss och mötet är fram flyttat och i Helsingborg istället, mycket bättre! Jobben efter studenten är fixade och jag mår bättre än aldrig förr! Det är bara mina arbeten som ska fixas! Jag struntar i betygen nu bara jag får G. Det får bli så, japp! Bättre det än inte bli färdig med dem. Synd att man ska vara så lat, riktigt synd! Fast det är sån jag är, så får väl ta det. Nu skippar vi det.


Känslan för fotboll har kommit tillbaka även om jag är långt ifrån där jag en gång var. Så är jag långt ifrån det jag var innan. Konditionen börjar komma tillbaka, nu är det bara bollsinnet som måste finslipas rejält! Mina passningar... vad i helvete! Vikten går neråt och jag har mer energi. Jag uppskattar möjligheterna jag har fått och tagit och människorna som är i mitt liv.

För just nu har jag de bästa positiva och sköna människorna runt omkring mig och det känns riktigt bra. Klumpen i magen som jag ignorerade innan är helt väck. För jag är glad, och jag måste få skriva om det! För det är fint, fint att vara vid liv!

Cornelia skulle egentligen tagit bilen för lite sällskap och mys ikväll. Fast eftersom min hals inte är helt okej så fick jag stanna hemma i min lilla ensamhet istället. På sätt och vis var det bättre för många anledningar.

Fast jag anser att livet är för kort för att göra som man alltid "ska" och följa strömmen och vad alla andra tycker... därför kör jag mitt eget race. Vinkvink.


P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar