fredag 16 april 2010

' jaha


Jag och mamma surar på varandra hon är i andra delen av huset och jag är här. Jag blev arg för att hon ska lägga sig i vart mina pengar ska gå till. Det är ju mina pengar som jag själv tjänat ihop. Då borde väl jag få välja själv vart jag vill lägga dem på. Så jag var arg för jag har plener på att resa i början på nästa månad. Det är bara en plan/dröm inget mer med det. Fast då får hon spader och då blev jag arg! För hon bara hur ska du ha råd med balen och blablabla. Nu ska jag vara ärlig, jag tänker betala biljetten sen ska jag fan inte lägga en krona till på den jävla balen! För det är en kväll och jag pallar itne slösa en jävla massa pengar på den! Samma med studenten, bara löshåret sen till utgången på kvällen. Jag hatar verkligen detta med balen och studenten för det äter upp pengar av en!

Så jag är arg, arg över att jag inte pluggat ett skit på två veckor. Arg över att jag faktiskt inte ens kommer få ta studenten.. och det är inget jag hittar på! Arg över att jag inte har råd att resa att det faktiskt är ett faktum och att mamma har rätt. Arg över jävligt mycket just nu! Tycker att vulkanfanskapet kan sluta för jag behöver ha hem min SYSTER!!!

Nu ska jag försöka plugga något, måste!!

FUCK FRIDAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar