onsdag 24 mars 2010

' you are my person.

Jag tänker börja detta inlägget med att säga hur tacksam jag är över att ha en vän som Emma Oloffson. Jag har känt henne sen jag gick i sjuan och det var sommarlovet till åttan vi tillbringade varje ledig tid med varandra. Vi var helt enkelt oslagbara vi gjorde de sjukaste och galnaste sakerna den sommaren. Hon höll min hand första gången jag spydde av fyllan. Hon skratta tillsammans med mig och hon sa att allting skulle bli bra när jag grät. Sedan gled vi isär för några år men förra året hitta vi tillbaka till varandra igen.

Jag tror det är det bästa som hänt mig på väldigt länge. För att ha en vän som henne behöver alla. Någon som tar livet med en klackspark som inte bryr sig ett jävla skit om vad folk säger. Som står upp för personer även vad alla andra säger och gör. Som inte är rädd för att göra bort sig totalt. En person som inte släpper alla nära inpå livet, men som ändå finns där för alla andra. En person som säger att du gjort fel om du har gjort fel. Någon som skickar de konstigaste sms vid alla tidpunkter, någon som kan säga de mest opassande saker när som. Någon som jag inte har träffat på två år, som jag ändå har så mycket att berätta för.

Jag trodde aldrig jag skulle finna my person again. Fast det har jag, jag har funnit henne och jag är jävligt dålig på att visa hur mycket jag uppskattar henne. Hon var arg på mig för någon dag sedan för jag aldrig hade tid. Då blev jag irriterad och mena på att det inte bara var jag. Fast det är det, det är jag. För jag mår bra av att umgås med emma och då ska man ta sig tid. För Emma är min bästa vän. Den jag skulle ringa om det var något, den jag först skickar till när jag gjort bort mig.

Så Emma Olofsson du är en för jävla bra vän och idag fick du mig att inse att du faktiskt är min bästa vän. Även om du vill eller inte så är du det och du blir inte av med mig lätt.

Så tack för att du är du helt enkelt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar