onsdag 24 mars 2010

' kära blogg.



Idag är det onsdag och det är en bra sådan.

Tog mig själv sovmorgon efter att gråtit floder, verkligen floder till G.A. Mina ögon var så rödsprängda att det såg ut som jag hade en allvarlig sjukdom i dem. Inte konstigt att jag inte kan gråta i vanliga fall längre. Grey's anatomy snor alla mina tårar. Efter det gjorde jag mat som jag var riktigt tjurig över. Gjorde något riktigt pinsamt som vi alla skratta åt sedan. Jag tänkte inte på att plast smälter så jag satt in en plastburk på 200 grader i ugnen.. den var smält sen kan jag väl säga och först såg mamma arg ut sedan skratta vi åt att jag är 18 år. JAPP jag är hela 18 år och tänker inte på sånt för jag tänkte att mamma sa att jag skulle sätta in allt på 200 grader. Idiot! Sedan grät jag lite till till G.A, skrev några meningar på projektarbetet. Sedan var det foto dax för mammsen, hon vill att jag raderar alla bilder men nej. "Är jag verkligen så rynkig, allvarligt?" "Allvarligt mammma, det var därför jag ville fota dig" Trodde min kära mor skulle börja gråta då så då fick jag förklara att jag skojade och ville fota henne för att få fram den sidan som jag ser henne. (hoppas jag lyckades) Sedan tränade jag... Cornelia måste börja tänka fotboll annars går detta aldrig. Var duktig och gick med på att spela match ändå fast att jag först inte skulle..

Imorgon är en stor dag känslomässigt. Jag ska se min pappas lägenhet för första gången och jag vet inte om jag vill. För om jag inte ser den, kan jag lossas som det inte hänt. (förnekelse) japp. Sen ska jag få låna hans bil hela helgen och det ska bli riktigt, riktigt skönt. Sen är det provjobb på mitt nya jobb och jag är svinnervös. Jag vil och hoppas det går riktigt bra!!

Så nu tackar jag för mig, skulle varit i säng för längesedan!!

Jag saknar dig och jag vet att du saknar mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar