tisdag 23 mars 2010

' är det okej?



Idag har jag gjort en vettig sak; prov. Jag tror faktiskt det gick riktigt bra, riktigt bra vill säga. Jag måste vara smartare än jag själv gett mig creds för haha. Sen skulle jag åkt hem och gjort projektarbete istället låg jag gråtandes till G.A och tyckte att världen var bra mycket orättvis. Nu sitter jag här och är lite deppig, varför? För att gå ner i vikt har sina nackdelar, det tar tid. Det är jobbigt att stå emot godis när mamma och dem äter. Det är jobbigt att hela tiden ha koll. Det är bedrövligt att mina tuttar krymper och det gör mig nervös för min balklänning.. Inte lite nervös för den delen heller. Nu får de fan stanna där dem är, annars kommer jag få riktiga komplex för dem. Det är sant, riktigt sant.

Jag är nu löjlig, det har jag hört massvis med gånger. Fast brös gör en kvinna det är som hår. En tjej vill inte frivilligt vara flintskallig, okej undantag finns. Som samtidigt vill inte en tjej vara platt. Så är det bara, precis som killar inte vill ha små dickar. Kunde inte komma på något bättre ord för dem. Fan vad det låter löjligt: Snopp, penis, pellefjong osv. De har helt enkelt löjliga namn för deras dick.

Nu ska jag sluta skriva om mina tuttar i bloggen för det är vad jag kallar det väldigt personligt. Vaddå da? Det är bara bröst? Alla har sett ett par bröst, så ingen större skada skedd.

Nu ska jag duscha och deppa över en stor säng...

Allvarligt, jag behöver sömn. Fast nej....
Får helt enkelt lära mig att sova dåligt haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar