torsdag 4 mars 2010


saknar sommaren.


Åkte till skolan och hade idrottslektion, gick helt okej! Niki och jag är ganska duktiga ändå. Sedan blev det hem och hämta moster för stt dra vidare till gympan. Det märktes att det inte var igår jag var där.. helt slut! Blev glad över att faktiskt folk la märke till att jag gått ner lite. Nu hela 8 cm på rumpan nice! Magen går segare :( riktigt segt!!! Nu sitter jag här och funderar på att göra lite situps och noppa mina ögonbryn som är hemska!

Imorgon blir det skola sen hem till syster och färga ögonfransarna & ögonbrynen äntligen. Sen ska jag ut och gå med min kära mor som måste komma i form. På kvällen är det taxi för mammas kusin och syster. Varför inte? Jag ställer upp :)

Det var allt för ikväll.. jag är lycklig för er som inte förstår det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar