onsdag 3 mars 2010

' det är sant.


Förra sunnyhill festen (se och hör) benneth och jag. Benneth fyller även 21 idag!

Jag har falltid för kenzas blogg (herregud vet inte ens om det är så den heter) men något sånt. Annars följer jag bara gynning eftersom hon är den enda som är rak och ärlig. Inte så jävla påfjuttad hit och dit! Varför ajg nu börjat gilla kenzas blogg som jag kickade in på idag är; Att hon kan skriva att hon köpt ett par öronhänge på lindex. Hon kan köpa billiga kläder och även skriva det samtidigt tipsa om olika hemsidor, skor osv. Jag gillar det. Jag gillar att hon inte verkar vara snobbig! Ja, det är sant. Jag gillar kenza eftersom hon inte behöver köpa saker för 2000 bara för hon tjänar pengar på bloggandet utan hon kan köpa ett halsband på HM. Sånt där gillar jag!

Min mage skriker och gör jätte ont. Firade kusin idag och de bjöd på pizza tror inte min mage klarade det alltså. Skulle kunna gråta av smärtor om man säger så... AJ! Så innan jag somnar.. 50 situps!!!!! Imorgon kommer jag inte till skolan fråns efter 12 så då blir det att åka in. Det är faktiskt sant.. eller om jag ska till skolan får jag gå upp 5 och det gör jag inte! Så blir att gå upp i tid så jag kan gå ut och gå. Sen blir det träning på kvällen. Hoho, jag har ljugit lite för min kära mor men en vitlögn får man alltid dra. Det har någon sagt till mig.

Jag har också haft ett väldigt intressant samtal med mina kära kusiner. Jag gillar våra djupa samtal. Idag pratade vi om eller nej Simon berätta att det finns en teori att fler människor mördas när det är fullmone. Då berättade jag att jag kommit fram till att väldigt många människor i min närhet sover sämre när det är de. Då började vi samtala om att det kan ha att göra med vattnet att det höjs och så vidare. Att då vattnet i kroppen höjs och att man då blir orolig och sover mindre.

Vi pratade också om att man blir deppigt på hösten/vintern. För mig stämmer det så jävla bra. Samtidigt att man kan känna när det börjar bli höst i hela kroppen. Samtidigt som man kan känna när det går mot ljusare tider personligen. När man börjar bli glad igen. Vi var också överrens om att det kommit. Jag fick det i förgår när jag kände att solen verkligen lös och det kändes som den där lilla saken som alltid kommer på hösten/vintern försvann.

Kanske tycker du vi är underliga i vår släkt.. men jag ska säga att det bästa jag vet är de här samtalen. Samtalen om underliga saker filosofiska saker som jag skulle vilja uttrycka det. Så det har varit en bra dag!


Imorgon är det torsdag... sen fredag sen LÖRDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar