onsdag 17 mars 2010

' så det så



Från att vara en skit dag till kalas dag. Skolan, jag är redan trött efter 3 timmar i den. Ibland blir man måttligt irriterad men då sväljer man det och går därifrån. JAPP! Åkte hem till syster och fixade lite bilder på henne (NÖJD) även om hon tyckte det var jätte jobbigt att stå modell var hon grym! Vi åkte och handla lite mat som jag sedan fick ångest över.. vaddåda? Ida (syster) gav mig idén om att göra flygandejakob som jag aldrig tidigare gjort men varför inte? Så jag bad niklas ta upp kycklig åkte hem och påbörjade på maten. Det börjar lukta riktigt gott ute i köket och verkar snart vara klart. Mums, min favoriträtt och nu kan jag göra den själv. HALLELULIJA!! Så snart ska vi äta sen ska jag springa bort det äckliga fettet!


HM- katalogen kom idag... jag vill ha mer jobb så jag kan köpa mer kläder.. beställde nog i fel katalog ;)


Måste ju berätta det roligaste idag. Satt i bilen på väg hem så hörde jag låten jag undrat över i ett halvår. Så glömmer jag idtracka den och vad den hette. Så där sitter jag igen... efter ett halvårs väntan och BARA vafan är det här! Så deppar jag hemåt och försöker leta upp mixmegapols tracklista men finner den inte någonstans så då förösker jag få mamma att förstå. Men hon tror jag är dum i huvudet. Så jag mailar in till mix och ber dem snällt att leta upp låten till mig.. jag får svar inom 3 minuter och måste ju visa min tacksamhet så jag skrev; Tack, snygging!

Ingenaning om han var snygg.. men ganska snyggt namn iaf :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar