tisdag 16 mars 2010

' nattinlägg

-Vem har kommit på "Du kallar det kärlek, jag kallar det klotter?"

Svar; Augusta Cornelia Karlsson - 2007!

Idag har jag varit duktig lämnat in tre arbeten börjat på ett fjärde. Skrivit fyra rader på projektarbetet (hata) lagat mat och gnällt över min hals. Nu sitter jag här och är små tjurig över något jag egentligen inte borde bry mig om. Fast jag är tjej så jag bryr mig om sånna saker.. väldigt mycket! Längtar till mina 4 veckor utan skola med massa plugg hemma. Jag borde få hemundervisning egentligen, hatar att åka in till skolan och sen hem. Tycker resan är dö tråkig! Något jag också tycker är jätte tråkigt är att sova i en alldeles för stor säng.

I mitt nästa förhållande ska vi inte sova varje dag i veckan. Så det så, för nu när man är själv är det dötrisst. Förstår inte hur jag kunde tycka det var besvärligt att sova två innan. Nu tycker jag att sova själv är det värsta (inte värsta) men något som är väldigt ensamt och tråkigt. Föredrar mycket hellre att ha någon där att andas tillsammans med. JAPP!!


En sista kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på..


Måste börja lyssna mer på Håkan känner jag!! :)

Nattinatt.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar