onsdag 17 mars 2010

' ett dit och ett hit

Jag tjurar över att jag inte går ner i den takten jag vill. Jag tjurar för jag tror människor säger att det syns bara för att de vet att jag håller på. Jag tjurar för jag är trött på att magen är kvar! Tjurar över att jag ätit på tok för mycket idag.
Vet om att jag är as barnslig, eftersom jag har gått ner i vikt. För det syns på klänningar och andra kläder. Ändå kan jag inte se det i speglen och de är det som stör mig. För jag vet om det, men jag kan inte se det! Så därför har jag vädldigt svårt att tro på andra när de säger det till mig.

Fått inse att det inte går att väga sig 1 gång om dagen.. för har jag gått upp 1 hg så är det världens undergång och jag börjar gråta direkt. Så det här funkar inte längre. Så bestämt mig för att varje onsdag är min mätning och vägningsdag. Så har skrivit på en lapp min vikt och bredd. Så får vi se nästa onsdag om det blivit något resultat. (Som jag innerligt hoppas på) Förstår bara inte hur jag inte ska kunna väga mig... det är en annan femma. Jag hatar det här med att gå ner i vikt, nej där ljög jag för jag är inte gladare än när jag gått ner. Fast det är jävligt jobbigt att få ångest bara för man ätit för mycket, eller fuskat. Eller att man måste tänka på varje äcklig lite matsak som ska ner i magen.. Funderade på att ta med flygandejakoben jag gjorde idag till skolan imorgon isf för pannkakor. Nu vet jag inte längre eftersom jag insåg hur mycket grädda där är i såsen...

TITTA? jag har blivit cp, haha skrattretande. Oroa er inte jag är inte den som någonsin skulle kunna få anorexia jag är för kär i mat för sånt. Därför är det svinjobbigt att inte få äta vad man vill........ blää!!!!!!


Nu ska jag göra mina 50 situps och 50 knip (knip är as bra). Godnatt..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar