måndag 22 mars 2010

' pust.

Tog sovmorgon efter att ha varit uppe halva natten och gråtit till Grey's anatomy. Herre min gud så bra det är. Sov dåligt som vanligt inatt, så har varit trött hela dagen. Skulle pluggat så fort jag kom upp men G.A var mycket roligare. Sen var klockan plötsligt halv fyra och det var dags att börja göra tacos som jag lovat min kära mor. Sen var det bara att springa på träning i 45 minuter, tänkte stannat på hela men behöver styrka och kondition också. Nu när jag betalat för det får jag ju sticka dit också. Var helt slut efter det, forfarande helt slut i hela kroppen. Hade kunnat somna ståendes. Fast nu blir det mega plugggggggg.

Bara jag går G är jag skit nöjd, hatar naturvetenskap. Bläääää!!!!


Fan vad tråkigt det är att sova ensam, men nej nej nej nej nej.
Bläääääääääääääääääää.


Förlåt mamma för jag varit en surfitta hela dan, har dåligt samvete nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar