tisdag 2 mars 2010

' ojdå.

Benet är fortfarande inte bra elelr ja benet och benet baksidan av låret får jag väl ändå säga. Fortfarande stort som ett teefat och kliar. Svullnaden har gått ner och inte lika rött. Fast ändå inte ett dugg kul. Vill bara att det ska försvinna och att allt ska vara som vanligt igen. Vill kunna träna!!!!

Har ju varit galet fint väder idag sån dag som man verkligen bara vill hoppa på skidorna och åka. Har lovat mig själv att åka på skidsemester nästa år! Det behövs var så galet längesedan och jag älskar det!!! Okej.. solsemester är 10000 gånger bätter. Fast det blir det nog i år i alla fall. (om jag får ledigt)

Blev grundlurad idag haha kom till busshållsplatsen och skulle köra och sola. Så ser jag en lapp på vindruttorkarna. Polismyndigheterna något.. Jag bara VAFAN har jag nu gjort. Så gick ut och kolla, så stod där att jag fått parkeringsböter. Det var märkligt tyckte jag eftersom det är 24 h parkerin. Så gick ut och började kolla alla andra bilder för att se om de hade bricka.. ingen! Ingen annan hade parkeringsböter. Så förstod ingenting så där satt jag och funderade på om jag skulle ringa mamma eller vad jag skulle. Så panikslagen åkte jag och solade och funderade hur fan jag skulle få fram det bra till mamma. Så nästan gråtandes kom jag in och bara "du får nog lägga på..... för ehm... jag ska betala... "
- Vad har du nu kört på?!!
"Nej asså... eh jag har fått parkeringsböter.. förlåt!! men där ska vara 24 h och står ingenting så jag fattar inte "...

Då knäcker mamma och niklas sig. Så visar det sig att de har satt på lappen. Fan vad snällt då. Har jag fått magont i onödan! Dummadumma!!!!!!


Annars är allt bra förutom mitt ben... blir galen på kliandet!!!!!! Men det verkar inte vara blodförgiftning iaf så det är ju tur!


P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar