tisdag 2 mars 2010

' mål.

Jag sitter med ett leende på läpparna eftersom jag snart nått mitt mål i en månads tid nu. Inte för jag tror det kommer gå så bra nästa månad men jag ska ge det tid. Har lovat mig själv att ge det tid och inte stressa. Så förhoppningsvis har jag en snygg mage till sommaren.. hoppas! Gjorde 50 situps medan jag lyssnade på KISS N TELL. Så snart blir det 50 till innan sängen. Fick ju röra magen och armarna, så det ska inte vara någon fara.

Håller dock på att bli galen av att de kliar som fan och jag får inte klia tillbaka. Det är så irriterande!! En annan sak som jag plötsligt börjat tycka är lite jobbigt är att mina små tuttar, blir ännu mindre. Jag vet att jag alltid sagt att jag hellre har minituttar och plattmage en småtuttar och tjockmage. Ja... tuttar är ändå tuttar. Eller? Gud vad vi tjejer är löjliga. Eller är det bara jag? Haha ler åt att jag skriver om tuttar.. men jag vet att några av er säkert kan förstå mig när BH som var tight inte längre är tight. Det är roligt när man får på gammla byxor.. men om jag snart får på mig gammla bh's vet jag inte om det är lika roligt.

Fast där är väl alltid någon som ska tycka de är ganska söta haha. Nu blir det sängen och gråta en skvätt till min absoluta favorit film. Walk the line.
Filmer får mig alltid att må bra, alltid.


- antar att jag inte kan säga något.. men det känns ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar