måndag 1 mars 2010

' deppig.

Utslaget som jag skrev innan som jag inte trodde var något... när jag skulle visa mamma idag så var det stort som ett tefat. Pricken var nere men runtomkring var det svinrött och hårt. Så blev mer eller mindre tvingad ner till sjukstugan. Alla undrar vad pricken kommer ifrån (jag med) sen hade jag visst fått en allvarlig infektion. Sköterskan blev till och med arg på mig för jag skrattade, men vafan. Själv tror jag inte alls det är speciellt allvarligt som alla gnäller om. Fick några tabletter och blev det inte bättre imorgon var jag tvungen att åka in igen för då kunde de ha blivit blodförgiftning och allt vad det nu kunde vara... kul?!

Jag är deppig så jag kan gråta vöer att jag inte fick träna idag! Ni fattar inte hur länge jag längtat. Så får jag ett strängt nej! IDIOTER, vilken idiot jag är då som ska visa mamma det. Kunde väl väntat till efter träningen. Helvete säger jag bara!

Jag vet att jag är urlöjlig som säger så. För så hade jagh inte sagt om jag nu blivit inlagd. Fast ändå, så jävla typiskt att det ska komma nu. De kan glömma att jag tänker fullfölja min medecin. Ska vara medecin fri på lördag that's it! Sen har ajg atagligen fått ett pencelin jag inte tål... (fast att jag sa ifrån) Min doktor suger verkligen och måste fan byta nu! Så lär väl vara full med rödaprickar om två dagar... men vi har redan de där medecinerna hemma. Mitt liv är just nu.. inte ett dugg kul.


nu ska jag göra situps för fick iaf röra överkroppen. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar