torsdag 18 mars 2010

' men..

Sitter här och är heldepp för många anledningar. Maten blev misslyckad, jag som stod länge och försökte få det bra. Får inte på mig de byxorna jag vill. Är ledsen över att det går så segt, ledsen över att jag slappat till mig. Så nu kör vi på allvar, då menar jag allvar! Ihelgen blir det fan inget jävla fuskande, så det så!!!! Ska gått ner mina kg till onsdag, annars svär jag på att jag kommer sluta äta för då är det något fel på mig!!!!!!!

Nu sitter jag här och är som sagt nere, väntar också på att det ska gå en halvtimme på min film Valentine's day som jag höll på att se innan träningen. Nu är det så att det inte går att sola fram och jag fick uppdatera sidan så nu måste jag vänta en halvtmme innan jag kan fortsätta. Segt! Arbetet jag skulle göra... gick åt helvete som typ allt annat idag.

Gav gärnet på träningen, för att bevisa för mig själv att jag kan bara jag vill. Imorgon efter vi kollat balskor ska jag gå gå gå gå gå .. till och med en extra runda så det så!

Tjurar också över hur något kan få mig att le som en liten barnunge. Hatar vad du gör med mig!!!!!!!!! Inte rättvist någonstans :(

Fredag imorgon och jag ska vara nykter.. så jag kan bli smal någon gång. Okej jag ska hålla käften nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar