torsdag 18 mars 2010

' hem ljuva hem

Skolan kan allvarigt talat..... fyfan! Komma dit och få reda på att föreställningen är inställd och nästa lektion är halv 12. Jo men visst, självklart sitter jag där i över 2 h och väntar. Självklart, väntar jag sedan 1, 5 h till. Jo men visst! Ogiltigfrånvaro tar jag gärna då. För kan de inte ens öppna datorsalarna så man kan plugga är det fan sjukt. Så åkte hem blev ännu mer irriterad på en stor idiot! På börja mitt arbete jag ska försöka redovisa imorgon... hur det nu ska gå till? Det löser sig. Har också kollat på recept och insett att jag tycker det är skit kul att laga mat. Så idag blir det Pasta med kyckligfile tillsammans med paprika och basilika sås. Med sallad. Låter inte så gott, men det ser jäääävligt gott ut. Så det ska vi testa på idag. Sedan ska jag iväg och bränna fett, yeees! Försöka att inte väga mig idag.. kommer bli jobbigt!

Det var allt för mig.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar