söndag 14 mars 2010

' melodifestivalen

Igår bestämde jag mig för att bara vara hemma och äta 3 rätters och umgås med mamma,niklas,niklas och yvonne. Vi bestämde oss för att lägga 100 :- var och gissa på vem som vann melodifestivalen topp 3. Jag ledde hela tiden fram till folketsröster och slutade som en ledsen 2.a medan mamma tog hem storvinsten! :) Gick och la mig tidigt riktigt skönt.

Någonting väckte mig imorse tidigare än jag skulle och de var tur det för jag hade misstolkat tonne (min tränare) så hade en halvtimme på mig att packa och köra till samlingen. Det gick!! Matchen gick bra även om vi förlorade orkade mycket mer än jag trodde att jag skulle göra. Olyckligtvis blev jag först trampad på foten sen snubblar hon och trampar mig rakt på handen. Så den är svullen och gör lagom ont faktiskt. Annars var det riktigt kul att spela.

Nu har jag precis sovit lite och sitter och tycker mamma och dem är skit som äter godis i tvrummet. Så jag gömmer mig vid min dator och undviker att gå ner dit. Ska snart iväg och hämta upp alla mina saker jag lämnat efter mig i helgen.. ÖH!

Det var allt för idag.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar