lördag 13 mars 2010

' Augusta Cornelia Karlsson!!

Jag ska sluta dricka alkohol för jag gör bara ganska korkade och roliga saker som jag dagen efter inte vet om det är helt okej. Jag har blivit en elak person när jag dricker och jag gillar det inte alls! Igår var jag nog land och rike runt.. känns det som. Ändå ligger jag här med huvudvärk och har inte ångest. Inte ens lite. Det var trevligt igår.. blev för full som vanligt. Blivit det på sistonde nu och det är inte okej!

Sedan åkte jag med upptäcktsfärd och insåg att inte mycket har förändrats bara jag. Fast så är det kanske ibland. Jag åkte senare på nya upptäcktsfärder och somnade gott. I morse mådde jag pyton, och då fick jag massage i evigheter. Dumt och klaga om man säger så. Även om jag fortfarande mår förjävligt!!!!!!!
Snart blir det sängen för att sova lite, sen ska jag försöka ut och gå.


För övrigt har mina två nya klänningar jag inte använt än blivit för stora så de bara hänger. Positivt att jag gått ner i vikt, negativt att jag inte fått använda mina klänningar.. :(

Så kan det va, så kan det va :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar