lördag 6 mars 2010

' lördag vi alla väntat på.


Gick upp vid 10 slappade sen körde jag och solade. Hem ut och gå mina 6 km. Nu sitter jag här med ansiktsmask och gillar läget. Om en halvtimme ska jag hoppa in i duschen sen kommer syster. Hon ska fixa min frilla ikväll :) Sedan blir det förfest med de underbara tjejerna. Längtar! Sedan iväg till SUNNY FUCKIN HILL! Så jävla taggad att det är helt sjukt.. NICE.

igår; Körde moster och dem, sen hämta upp emma och jojo och körde johanna till maggz. Det var en rolig tur, ännu roligare när vi skulle hem. Haha tur jag hade emma med mig i bilen. Sen inom manne och sa hej. Stack till mors jobb och solade sen var det bara att hämta moster och dem igen. Nice fredag.


Juicen är på kylning, shootglasen står på rad. Singstar/spotify är inkomplat. Klänningarna hänger på rad och jag är jävlgit nöjd. Vi får se hur kvällen slutar.



PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar