söndag 7 mars 2010

' kvällen är över.

Kvällen jag väntat på i flera månader är över.. vad har jag att säga om den? Bättre än förväntat helt klart!! Jag är jävligt nöjd, jävligt! Maten var kass.. 2 mackor och en sked soppa ... jag blev snorfull på ingenting... ändå bad jag min styvfar att komma med mer. Hur tänkte jag där? Ingen jävla aning. Måste säga att jag är jävligt stolt över mig själv, varför? Vissa vet, vissa vet.

Nu ligger jag och kan knappt röra mig. Titta är jävligt jobbigt ska jag få be att tala om. Så ni förstår inte hur glad jag är över att ligga i min egen säng. Tack älgen!!!!! Jag är glad!


Ålder är bara en siffra? ... jag vet inte än. Jag är bara jävligt nöjd!

Säg aldrig att du älskar mig när du är full.. då går jag. Du går efter.. det är NICE!! :D




Fuuuuuck bakfylla.. hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar