måndag 8 mars 2010

' best sunday ever.

Vaknade och mådde så sjukt jävla dåligt.. ni kan inte förstå!!!! Kunde verkligen inte röra mig eller äta något. Klockan halv 4 tyckte hanna jag kunde hänga med henne och passa kids. Då hade jag varit piggare, men när jag sätter mig i bilen mår jag äckligt illa. Så där satt jag i en timme och tittade på min pizza och ville bara spy. Kanske den värsta timmen på väldigt länge. Sen muntra sötaste lilla Ellen upp mig och jag mådde bättre.

Så nu ligger jag här och mår bra, mycket bra!


Det finns ingenting i hela världen bättre än självförtroende. Igår var jag on top of the world! Tror inte jag falltig tillbaka än heller. I'm so fucking back! Jag är glad glad glad. Glad över att jag håller på att gå ner i vikt, glad att jag börjat röra mig. Glad över att jag är glad. Glad över att jag är jävligt bra. :)


Vissa saker är bara så jävla förutsäg bara...... och jag är så jävla bra!!!!!!!

För övrigt så finns det inget skönare att umgås med människor som känner en utan och innan. Där man slipper spela någon man inte är utan kan säga precis som det är rakt ut utan att någon höjer på ögonbrynen. Jag är glad att det fortfarande är så efter alla år och det kommer antagligen alltid vara så. Visst är det underbart.


GREAT FUCKING SUNDAY... åh åldern är bara en jävla siffra vem fan bryr sig? Absolut inte jag. Jag gillar att vara dagens samtalsämne det gör det hela ännu bättre. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar